maanantai 7. marraskuuta 2011

haastepostaus + muuta

Säännöt ovat seuraavat:

a) kiitä haasteen antajaa: kiitos Oonalle haasteesta!
b) anna haaste kahdeksalle (kahdelle) bloggaajalle: Roosa ja Colorado, Tuuli
c) ilmoita näille kahdeksalle haasteesta
d) kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

Asiat itsestäni ovat....

- rakastan yllätyksiä ja lahjoja, musta on ihanaa saada lahjoja vaikkei oliskaan mitään syytä ja jos saan vain esim. tekstiviestin niin oon ihan innoissani!
- tykkään todella paljon kaikista juhlista, sekä joulusta, halloweenista, juhannuksesta yms..
- tykkään hirveästi kaikesta roskaruoasta + herkuista, mut oon nyt alkanut vähän tarkkailee mitä syön koska pelkään lihovani!
- tykkään näyttelemisestä
- haluaisin erittäin paljon päästä silmien laserleikkaukseen kun täytän 18 vuotta, koska haluan päästä eroon mun huonosta näöstä. tosin leikkaukset maksaa erittäin paljon joten täytyy kattoa riittääkö raha!
- huono puoli mussa on se että mulla on aika huono itsekuri :(
- tykkään tooooodella paljon huomiosta, esimerkiksi jos Facebookissa, Youtubessa tai blogissa saan paljon tykkäyksiä ja kommentteja, se on ihan mahtavaa! ja vaikka kommentoitaisiin muutenkin kivoja asioita tai ei mitään hirveän tärkeää/järkevää se on todella kivaa!
- mun kampaajamaksut on yleensä yli satasen, heh :)
kalliit hiukseni ;)
----------------------------------------------------------------------------------------
Kerron vielä sunnuntaista, eli irtohypytettiin tallin hevosia, joihin lukeutui myös Bohemia :) Bohemiaa ei olla irtohypytetty pitkiin aikoihin ja nyt päätettiin jälleen kokeilla. Aateltiin tyttöjen kanssa et tulee varmasti ongelmia saada Bohemia menemään yksin edes puomien yli, ja ekalla kerralla hän päättikin pysähtyä puomien eteen mutta sit loppuhypyt menikin yllättävän hienosti! Loikat oli isoja ja laakeita ja Bohemia spurttaili kentällä ja välillä leikkikin hippaa meidän kanssa (; Alla kuvia irtohypytyksestä. PS. Eikö olekin poni timmissä kunnossa? ;)






hei leikitään hippaa!


Sitten vielä sellaista, että huomenna tulossa viimein monien toivoma videopostaus jossa esiintyy niin minä, kuin lisäkseni Kaktu ja Aada ;) JA meillä on salaisuus.... mutta se selviää vasta noin kuukauden päästä..

10 kommenttia:

  1. Miten Bohemia pysyy noin laihana? :D

    VastaaPoista
  2. minä oon katellu jo pitkään miten hieno on tuo Bohemia :) ei mikään ylipaisunut pullaponi vaan just hyvässä kunnossa :)

    VastaaPoista
  3. Oona: Bohemiaa liikutetaan päivittäin eikä anneta liikaa ruokaa niin sillä on pysynyt aika hyvänä :)
    Laura: Aivan, joskus se on ollut semmonen oikeesti lihava poni mut nyt on ihan sporttimaallia ;)

    VastaaPoista
  4. Tää oli ihana! Mä tykkäsin. Bohemia on ihana! <3

    VastaaPoista
  5. Onnea Emmi synttärien johdosta , tosin vähän myöhässä ! Sulla on mahtava poni & oon seurannu sua täällä blogissa & youtubessa tosi kauan . Ihana bohemia & ihana viksu . Tykkään sun kirjotus tyylistä & SUN HIUKSISTA , NE ON AIVAN IHANAT !!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  6. Sun hiukset on IHANAT:)
    ja sama mulla, mäkin haluun siihen laserleikkaukseen..

    -a

    VastaaPoista
  7. kaisa: kiitos paljon ja nin se on ;)
    tilda: Voi kiitos todella paljon!
    Anonyymi: Kiitos :)

    VastaaPoista
  8. Minua epäillyttää tuo teidän salaisuus :D
    Hei kiva videopostaus oli,vaikka tähän nyt kirjotinkin !

    Oon tubessa megakaakao.

    & hei tää sun blogis on toosi kiva :)

    VastaaPoista
  9. Huomasin vast vähän aikaa sitte sun blogin ja ihastuin siihen! Sulla on ihanat ponit ja oot ittekki tosi ihana! Ihanat nää sun videot ja sun hiukset on ihanat,kauan oot kasvattanut niitä? <3

    VastaaPoista
  10. Suvi: Kiitos paaljon!
    Iinuskaa: Kiitos! Oon kasvattanut niitä aika pitkään, en edes muista, välillä tasottelen mutten koskaan leikkaa viittä senttiä enempää.

    VastaaPoista