maanantai 2. toukokuuta 2011

enää en erotu muista ;)

noniin, nyt oon sitten minäkin aloittanut blogin pitämisen :) moni on kysellyt miksen olen tehnyt blogia, ja vastauksena on aina ollut sama "en tiedä". en ole koskaan ajatellut sen olevan mulle niin tärkeä juttu ja en ole koskaan perehtynyt tarkemmin blogin pitämiseen, saatika lukemiseen. sit kuitenkin ajattelin että no, miksipä ei? mitä pahaa siinä olisi, että edes kokeilisin miltä tuntuu kirjoittaa omia kuulumisiaan. tässä sitä nyt sitten ollaan :)
tunnen itseni kovin jälkeenjääneeksi, sillä kun olen alkanut tutkia youtuben kautta heppatyttöjen blogeja, hirveän monella tuntuu olevan olleen jo pitkään oma blogi ja kaikilla on niin hirmu monta lukijaa! ja kaikki ulkoasut, voi että! aivan mahtavan upeita kaikilla, en varmaan ikinä tule osaamaan tehdä niin kivoja blogeja kuin muilla on :o

oman blogini tarkoituksena on kirjoitella tänne viksun ja mun elämästä, sekä varmaankin bohemiasta voisin kirjoittaa, kunhan tarinamme pääsee kunnolla alkuun :)
torstaina luulisin tulevan ensimmäisen kunnon postauksen, kun olen taas päässyt puuhailemaan viksun kanssa.

see you then!

1 kommentti:

  1. Voi ei, eksyin tänne ekaan postaukseen :D Ihanaaaa :'D
    Miten muuten kerroit(vai kerroitko) Viksun omistajalle että saatko pitää blogia Viksusta? :)

    VastaaPoista